tisdag 12 maj 2009

Artister

Det är sinnessjukt hur människor med en underbar röst kan beröra en person.

Såg Beyoncé i Göteborg igår, unbelievable! Jag kan inte påstå att jag e världens Beyoncé fan & hade det inte varit för att Gabi köpt biljetten till mig & tjatat i 100år så hade jag troligen aldrig åkt! Guuuud vad jag hade slagit mig själv för det. TACK DUSE!

Hennes röst är fenomenal! Vilket uppträdande! En sann artist!

Jag är avundsjuk på alla som har den styrkan och skönheten i rösten. Det måste verkligen vara en mäktig känsla att kunna stå rakt upp och ner, sjunga och få så många att gråta av rysningar!

Jag har verkligen försummat musik på sista tiden, kan verkligen säga att jag saknat känslan av att bli så fruktansvärt berörd av en fantastisk röst och underbar text.

Då finns ett enormt urval av artister och även om man gillar en specifik typ av musik så bör man verkligen lyssna till alla som har gåvan. Man slutar aldrig förvånas över hur en artist som inte alls tillhör ens musiksmak kan träffa en rakt i själen med ett par väl framförda textrader.

Som Marci säger, me time, alla behöver vi me time, jag kan inte komma på ett bättre sätt att spendera sin me time i ett mysigt rum med sällskap av e grym artist.

FENOMENALT!

2 kommentarer:

  1. helt fantastiskt!
    det är INGEN FARA! hade dragit dig i håret dit om det hade behövts!
    älskar dig

    SvaraRadera
  2. Hahahah I bet u would! Älskar dig med mufce!

    SvaraRadera