fredag 27 februari 2009

5minuter

Det finns en person som jag velat säga extremt mycket till väääääldigt länge. För en gång skull valde jag dock att följa mammas råd: “oroa inte dig man får alltid sina 5 minuter”. Trots att jag ofta tvivlar på mycket så har jag stark tro på att allt som sker har en mening.

Jag kan säga att det var verkligen värt att vänta all den tid på mina 5 minuter (som dock blev liiiiite längre än så)

Inte nog med att jag känner mig lätt som en fjäder jag är mäkta stolt dessutom!

Jag vet att jag alltid har tyckt att man alltid ska tala om va man tycker, tänker & känner. Ibland är det dock meningslöst. Därför är det i vissa fall bättre att vänta in de där 5 minuterna. För det finns verkligen rättvisa, förr eller senare så kommer allt det man vill. bli rättfärdigat. Dessutsom så kan jag tänka mig att känslan av frihet blir så mycket större då man haft tid till att fundera ut precis vad man vill ha sagt. Risken att glömma något är ganska så minimal kan jag informera om!

Ha tålamod och oroa inte er, alla får sina 5 minuter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar