fredag 27 februari 2009

Lycklig!

En del har påpekat att mina inlägg på sistone verkat deppiga.

Jag är absolut inte deppig, men som nämnt så kommer jag aldrig använda min blogg som en dagbok, så intressant är faktiskt inte mitt liv.

Jag nyttjar bloggen då jag känner att för att skriva helt enkelt. Därav att just ett specifikt ämne kan vara mindre “lyckligt”.

Jag är absolut inte deppig. Visst har vi alla våra dagar, men överlag så kan jag, helt ärligt, säga att jag faktiskt är lycklig. Det kan alltid bli bättre, det finns alltid saker som man vill ändra, men jag är uppriktigt lyckligare än vad jag varit på länge.

Visst klagar jag en del (haha) men när jag tänker efter så är det faktiskt inte så illa. Dessutom så kan det vara skönt att få klaga ibland :D

Jag har en underbar familj, underbara vänner, ett helt ok jobb, helt ok med pengar och det går bra i skolan.

Framförallt så är jag; JAG!

Inte förrän för ett tag sedan insåg jag att jag faktiskt gillar mig själv! Den det inte passar behöver inte ens se åt mitt håll.

Ni som oroat er behöver inte göra det, jag är verkligen lycklig.

Tack för att ni bryr er, älskar er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar