fredag 27 februari 2009

Ne orkam! (uttalas N-E Å-R-K-A-M)

Nej jag orkar verkligen inte. Vad är det jag inte orkar… jo jag ska strax förklara men först lite bakgrund så ni hänger med.

Jag har, som de flesta som läser mina “små” inlägg vet, varit singel i ca 1 och ½ år. Efter ett 7 och ½ års långt förhållande.

Sådär ja.

Nu är det så att jag verkligen inte orkar träffa någon ny! Det jag inte orkar med är hela proceduren! Det värsta är att desto längre jag är ensam desto mindre orkar jag!

Jag orkar verkligen inte med lekarna som följer med i paketet, jag vill inte ha nån “all inclusive”.

“Njaä men jag kanske inte kan smsa det för då kanske han/hon tar det så fast jag menar såhär”

“Hmmm menar han/hon det eller menar han/hon något annat”

“Nej jag tänker inte fråga om vi ska träffas”

“Jag kanske inte borda säga så, det låter nog bättre såhär”

ORKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kan inte bara mr. right knacka på dörren; hej ska vi gifta oss?

JAAA!!! Adjö alla lekar, adjö all tvivel… tjeeeena mr. right!

Varför kan det inte bara vara enkelt? (svara inte mig jag veeeet)

NE ORKAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar