fredag 27 februari 2009

About


Hej allesamman , jag heter natawi och är en glad och sprallig tjej på några få centimeters höjd. många av mina vänner bloggar så här börjar jag, men.. OMG!!!!!!!!!!!! Läste ni det om att Inga och Karl inte får stanna på samma vårdboende? Asså haha eller hur hahah omg!!!!!!!!!! Så taskigt! bil koliderade på E22 idag OMG !!!! Hur fan kan man krocka på den vägen typ helt sjukt!!!E det liksom bara jag och min pappa som tar hänsyn till trafiken här i fucking malmö … På tal om fucking malmö ja vill flytta AHHHHHHHHHHH PALLA VA HÄR BARA SKIT HELA TIDEN ….. ja det va allt för denna gången lav yah”

Ovanstående är anledningen till min blogg. Min älskade familjemedlem ansåg att om jag hade en blogg så skulle det stå precis som ovan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar