fredag 27 februari 2009

Hur stor är chansen?

Nu var det dags för ännu en terapisession. Den här gången om skitsnackare.

Skitsnackare måste ju absolut vara de mest osäkra människorna som existerar på denna jord. När jag pratar om skitsnackare så definierar jag dessa som; “människor som sprider en osanning” alltså lögn = skitsnack

Nu är det så att en människa påstår att jag ska ha varit skiiiiit full, pussat på en massa killar och gått hem med en kille! JAG! Av alla människor så ska JAG ha gjort det! Inte för att det hade varit illa, men de flesta vet hur jag och killar går ihop…. inte alls med andra ord!

Hur orkar man spendera sin tid med att;

1. Komma på en lögn?

2. Hitta målgrupper som finner det intressant (dock inte så svårt i Malmö)?

3. Följa utvecklingen av det spridda skitsnacket?

Jag trodde jag hade ett ovanligt trist liv men den här människan klår ju mig med hästlängder. Stackaren måste vara extremt uttråkad, inte särskilt smart och osäker som person om detta skitsnack är det bästa den kunnat på komma om mig!

End of therapy session #1

PS! Dr. Phil nu slipper du mitt tjat :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar