fredag 27 februari 2009

Blondinbella

Det finns en sak som jag verkligen inte kan förstå….. varför hatar folk blondinbella? Jag gillar inte hennes blogg och hade aldrig kunnat skriva på det vis hon skriver (ja jag har försökt läsa den), men let’s face it! Inte en enda jäkel som skriver blogg hade haft något i mot att tjäna de pengarna hon tjänar på sin blogg!

Visst hon kanske har, enligt mig, ointressanta inlägg men tjejen e fan smart! Hon är bara 18år gammal och redan så framgångsrik jag önskar jag hade sådan entrepenörsanda i den åldern, hey jag önskar att jag hade den nu!

Och om man nu, som jag, ogillar hennes blogg varför slösa energi på att läsa den och att hata?! Den enda logiska förklaringen är ju att man faktiskt är avundsjuk och uttrycker sin frustration över hennes framgångar via hatiska kommentarer.

Leave blondinbella alone, she’s done nothing wrong / Chris Crocker

http://blondinbella.se/ för er som vill ta en titt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar